Aarden - Reisverslag uit Landaul, Frankrijk van Jan Vos - WaarBenJij.nu Aarden - Reisverslag uit Landaul, Frankrijk van Jan Vos - WaarBenJij.nu

Aarden

Door: Belladonna

Blijf op de hoogte en volg Jan

05 Juli 2015 | Frankrijk, Landaul

Toen Bolderix en Belladonna in alle vroegte van hun pleisterplaats bij de haven vertrokken begon het zachtjes te regenen. Dit zachtjes werd steeds harder. Boven de heuvels schoten de lichtflitsen van links naar rechts en andersom. Mooi was het wel, en ook spannend. De bolderkar rolde gelukkig zonder problemen verder. Soms hielden ze onderweg even pauze en verwonderden zich over de hoeveelheid kleine kinderen met wat leek hun opa’s en oma’s.

Hoe dichter ze bij hun bestemming kwamen hoe droger het werd. De zon liet zich zelfs weer zien! Hoopvol trokken ze zingend verder.
Het was laat in de middag toen ze hun bestemming bereikten. Iets met voeten en aarde. Mooie plek om hun kampement op te slaan en een pannetje soep te warmen.

Het was een mooie avond. Ze vertelden elkaar verhalen over mooie reizen, verloren liefdes en keken elkaar diep in de ogen. De nacht viel over Gallië.